Hoe te starten op de basisschool?

Zo'n 2 maanden voor uw kind de vierjarige leeftijd bereikt, krijgt u van de school de informatie "hoe te starten op de basisschool". Wij willen u vragen om ongeveer 3 weken voordat uw kind start een afspraak te maken voor een intakegesprek. De leerkrachten zijn op maandag, dinsdag en donderdag te bereiken na 14:45 uur en op woensdag en vrijdag na 12:30 uur. Tijdens het intake gesprek maakt u kennis met de leerkracht van de groep en krijgt u een informatieboekje mee. Uw kind mag 2 dagdelen komen meedraaien voor de echte start.

Het telefoonnummer van de school is: 023-5372423

Indien u kind in de ochtend bij ons komt, wilt u dan zo vriendelijke zijn om uw kind schoongemaakte groente of fruit in een zakje of bakje en iets te drinken meegeven?

We vragen u het intakeformulier en het formulier met medische gegevens mee te nemen naar het intakegesprek.

Wij wensen u en uw kind een hele fijne schooltijd op de Sint Adalbertusschool!